نتایج جستجو برای عبارت :

This is fine

Truth is, I'm tired. My body isn't holding up. I feel broken and it seems like I can't do anything right. Problem after problem keeps coming at me. Keeps haunting me down. I force myself to keep telling my parents, I'm fine. I can't have them worrying about me all the time. I'm NOT fine. My body and my soul and my mind, they all are broken. They even doesn't work properly anymore. I hate upsetting people, so I have to smile and send cute things to them. They shouldn't feel my pain. They shouldn't get upset because of me. It's me. So simple, Sad. 

+ Me to my friends: its a beautiful day! Lets be happy! You're amazing. Me, deep down in my heart: crying on the floor.  
+ Me: *knee hurts, can't stand, have a cold, basically coughing to death*My mom: Omg, I'm worried about you, are yo
درس اول
______________A: Hello.B: Hello.A: How are you?B: I'm fine, thanks.A: Are you from Iran?B: Yes, I'm from Iran. And you? Are you from Iran, too?A: No, I'm not from Iran. I'm from Canada.___________________________________

درس دوم
_____A: Hello, Jim. How are you?B: Fine, thanks. And you?A: I'm fine, too. Thank you. Jim, do you speak Persian?B: No, I speak English. Do you speak Persian?A: Yes, I speak Persian. I'm from Iran. I speak English, too.________________________________________________

درس سوم
A: Ali, do you want some coffee?B: No, thanks. I'm fine.A: Ali, can you speak English?B: Yes, I can speak English. I speak Persian, too.A: Ali, I don't think you speak Persian.B: I can speak Persian. I'm from
I never had that many friends growing up ,so I learned be Ok with just me. And I'll be fine on the outside.I liked to read in school by myself, anyway...so I'll just stay right here.And I'll be fine on the outside...And so I'll just sit in my room ,after hours with the moon,and think of who knows my name... Would you cry if I died? Would you remember my face? And so I left home. I packed up, and I moved, far away from my past one day. And I laughed. I sound fine on the outside.Sometimes I feel lost,sometimes I'm confused,sometimes I find that I'm not alright.And I cry...And so I'll just seat in my room, after hours with the moon,and think of who knows my name...Would you cry if I died? Would you remmber my name..?
موقع خوندن این متن حس کردم داره زندگی خودم
جدا از بحث طنز این عکس که هر وقت میبینمش از شدت خنده علائم حیاتیم از بین میره، این عکس در بر گیرنده ی نکته ی تلخی هم هست. این که هر وقت میبینمش یاد بسیاری از آدم ها و به خصوص  مسئولین در کشور خودمون می افتم که وقتی کشور داره در آتش وضعیت بد میسوزه، خودشونو به نادانی میزنن و مثل عکس با گفتن (همه چیز عالیه) و (همه چیز درست میشه) به مردم؛ خودشونو از زیر فشار خارج میکنن. ولی چه کاریه. شما فعلا برای این که لذت ببرید به همون وجه طنز عکس نگاه کنید.به خصوص ه
Top Notch

Fundamental

احوالپرسی کردن

1. A: Hi. How Are you?
2. B: Fine, thanks. And you?
3. A: I'm fine.

جمله 1 اول سلام می کند Hi و بعد حال نفر دوم را می پرسد و می گوید How are you?
جمله 2 ابتدا می گوید خوبم ممنون Fine, thanks و سپس می پرسد و شما حالتان چطور است و به اختصار می پرسد و شما And you?
جمله 3 نیز نفر اول در جواب می گوید خوب هستم I'm fine

چند عبارت جایگزین سلام کردن در اوقات متفاوت روز
Good morning صبح بخیر از روشنایی روز تا 12 ظهر کاربرد دارد
Good afternoon بعد از ظهر بخیر از 1 ظهر تا غروب آفتاب کاربر
lesson 4
______________________A: Hello, George. How are you?B: I'm fine, Helen, thanks. And you?A: I'm fine, too. Do you want some coffee?B: No, thanks. I want some tea.A: You speak English better than me. Can you speak Persian, too?B: I think I speak Persian better than English. I'm from Iran.A: I'm from Iran, too, and I speak English better than Persian.__________________________________________________

lesson 5
___________A: Hello. Where's the mall? Is it here?B: I don't know. I think it's there. Are you going to the mall?A: Yes, we're going to the mall now.B: Where are you from?A: We're from Iran. And you?B: I'm from Canada.A: Can you speak Persian?B: No, I can't. I can't speak Persian. We don't speak Persian in Canada. Do you livehere?A: No, we don't live here. we live in Iran.
lesson 4
______________________A: Hello, George. How are you?B: I'm fine, Helen, thanks. And you?A: I'm fine, too. Do you want some coffee?B: No, thanks. I want some tea.A: You speak English better than me. Can you speak Persian, too?B: I think I speak Persian better than English. I'm from Iran.A: I'm from Iran, too, and I speak English better than Persian.__________________________________________________

lesson 5
___________A: Hello. Where's the mall? Is it here?B: I don't know. I think it's there. Are you going to the mall?A: Yes, we're going to the mall now.B: Where are you from?A: We're from Iran. And you?B: I'm from Canada.A: Can you speak Persian?B: No, I can't. I can't speak Persian. We don't speak Persian in Canada. Do you livehere?A: No, we don't live here. we live in Iran.
                                                                              حدود 22 سال پیش در ایران جایی  خط ریز با مداد یا خودکار آموزش داده نمیشد و با آموزش خط درشت توسط قلم و دوات اصول خوشنویسی آموخته میشد اما خوشبختانه سالهاست آموزش خط ریز فراگیر شده و علاقه مندان برای زیبا نوشتن نیاز به استفاده از قلم و دوات نیستند اما به نظر بنده با قلم درشت نوشتن باعث تقویت روحیه هنرمندی شده و لذت زیادی  ر ا برای خطاط به ارمغان میاورد...
3جزوه خط ریز بنده سالها در
پد لعاب فوم پلیمری رزین RUPES به طور خاص برای سیستم تصفیه تصادفی منظم طراحی شده است. آنها نتایج بسیار خوبی را با صرفه جویی در وقت و تولید ترکیبات تولید می کنند. جنبش تصادفی منظم BigFoot باعث ایجاد تنشهای مکانیکی بالا در لنت های پلیمری فوم می شود و باعث افزایش دمای داخلی می شود. نوآورانه "سلول باز" ساختار پد های Polofiling فوم BigFoot مانع ایجاد گرما تولید شده در طول روند پرداخت می شود. علاوه بر این، این ساختار خاص حداکثر بهره وری در فرآیند پرداخت با حداکثر ف
پد لعاب فوم پلیمری رزین RUPES به طور خاص برای سیستم تصفیه تصادفی منظم طراحی شده است. آنها نتایج بسیار خوبی را با صرفه جویی در وقت و تولید ترکیبات تولید می کنند. جنبش تصادفی منظم BigFoot باعث ایجاد تنشهای مکانیکی بالا در لنت های پلیمری فوم می شود و باعث افزایش دمای داخلی می شود. نوآورانه "سلول باز" ساختار پد های Polofiling فوم BigFoot مانع ایجاد گرما تولید شده در طول روند پرداخت می شود. علاوه بر این، این ساختار خاص حداکثر بهره وری در فرآیند پرداخت با حداکثر ف

مکالمه زیر را بخوانید

A: Hi, Len. How are you?
الف: سلام لن. حالت چطور است؟

B: Fine, thanks. And you?
ب: خوب ممنون. و شما؟

A: I'm fine.
خوبم.

توضیحات

How are you?
یعنی حال تو (شما) چطور است؟ با آهنگ افتان و استرس (تاکید بیان) روی are

در جمله B استرس (تاکید بیان) روی fine است

در جمله And you آهنگ جمله خیزان است و استرس (تاکید بیان) روی you  است

واژگان

A. M. در صبح
P. M. در بعداز ظهر و عصر

Good morning صبح بخیر یعنی از روشنایی روز تا 1 ظهر
Good afternoon بعد از ظهر بخیر یعنی از 2 ظهر تا قبل غروب
بزم سکوت برپا شده، نقشۀ شومی با عنوان صلح در جریان استو تنها صدای وزش بادهای سرد شمالی شنیده میشود 
خورشیدهای دوگانه در ورای دریاچۀ سیاه چشمکزنان ناپدید میگردند کوهسارها از نظر پنهان می شوند و اینگونه است که بیداری شب را میبینیم 
و چه ناشناخته اس شباکنون، ستارگان سیهفام برمیخیزندو ماه های بی شماری در گردشندو همۀ اینها در سکوت شب، اتفاق می افتد... 
اینها بخش های ابتدایی سومین ترک از چهارمین آلبومِ "باتوری/BATHORY"، گروه اکستریم متالِ سوئدی
Hi  I hope you are fine  One problem I think is everywhere is the unpleasant smell of baby stool coming out of the diaper  I think if the diaper is made for kids, it will act like an oil pump  That is, when the stool enters the diaper, a fragrant odor comes out of the diaper  That's just a basic idea.
سلامامیدوارم حالتون خوب باشهیکی از مشکلاتی که فکر میکنم همه دارند بوی بد مدفوع کودکان است که از  پوشک خارج میشودمن فکر میکنم اگر نوعی پوشک  ساخته شود که همانند یک پمپ روغنی عمل کندیعنی وقتی کع مدفوع وارد پوشک میشود, رایحه ای خوش بو از پوشک خارج شودو به جای اینکه از این بو
✅مقاله شماره 152 ✅❇️❇️❇️Coarse to fine K nearest neighbor classifierپیاده سازی کامل مقاله +دیتا ست+گزارشجهت دریافت مقاله با ادمین کانال به آیدی    @mind4هماهنگ فرمایید.این مقاله ژورنالی می باشد. سال انتشار: 2013زمینه : شناسایی آماری الگو(پترن) _ پردازش تصویر
جهت دریافت نسخه اصلی این  مقاله به کانال تلگرامی ما به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

@arshaddars
hey there!
with a little delay(approx. 14 hrs., please don't hate me:( ), eyde noruze you ham mobarak :)
First of all, a comment on your message, " I'm sooo glad to have such bro even if it's all based on dearms "
I'm not in your dreams, I'm pretty much real!!! And I'm the best brother in the entire universe, believe it!  (*impudence all over the place...)
And let me tell you something interesting, we're both born on the year of the Dragon, the most glorious and majestic creature of the fantasy world! (No special occasion, just for amusement's sake :) )
anyway, I hope you're good and fine; thanks for bringing a big smile upon my face with your precious congratulation message (I'm grinning like a fool right now :D)
stay safe and follow your dreams, living your life to the fullest :)
چقدر امروز هوا گرفته ست و...و...و... 
میخوام بهت بگم که: If We Have Each Other then we'll both be fine .
ته آهنگه وقتی میگفت: I Will be your brother and hold your hands , you should know I will be there for you ...یادم افتاد که من سالهاست عشق و توجه خیلی زیادی که بهم داشتی رو ندارم و این روزگار عزیزانمون رو ازمون دور و دورتر میکنه روز به روز انگار.
برادرکم ؛ که من بی نهایت دوستت دارم اما هزارسال یک بار میبینمت یا صداتو میشنوم ، باید بدونی که چقدر مشتاقم بیام پیشت و کاش بتونم و خداوند یاریم کنه.
همین.
I'm ninet
hey there!
with a little delay(approx. 14 hrs., please don't hate me:( ), eyde noruze you ham mobarak :)
First of all, a comment on your message, " I'm sooo glad to have such bro even if it's all based on dearms "
I'm not in your dreams, I'm pretty much real!!! And I'm the best brother in the entire universe, believe it!  (*impudence all over the place...)
And let me tell you something interesting, we're both born on the year of the Dragon, the most glorious and majestic creature of the fantasy world! (No special occasion, just for amusement's sake :) )
anyway, I hope you're good and fine; thanks for bringing a big smile upon your brother's face with your precious congratulation message (I'm grinning like a fool right now :D)
stay safe and follow your dreams, living your life to the
دانلود پی دی اف کتاب هنر ظریف بی خیالی(دانلود کتاب هنر رهایی از دغدغه ها)

http://fine-art.blog.ir/fine-art.blog.ir › دانلود-رایگان-کتاب-هنر-ظریف-بی-خیالی-pdfدانلود رایگان کتاب هنر ظریف بی خیالی pdf - دانلود کتاب هنر ...کتاب هنر ظریف بی خیالی (The Subtle Art of Not Giving a F*ck) را معمولاً می‌توانید در ردیف کتابهای پرفروش کتابفروشی‌های بزرگ جهان ببینید. این کتاب، دومین ...https://topaudiobooks.ir/topaudiobooks.ir › product › the-subtle-art-of-not-giving-a-fckدانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی
متن آهنگ Ghost از Au/Ra ft Alan Walker 
Au/Ra ft Alan Walker – Ghost
Ghostشبح ، روح
[Intro]
(Ghost, ghost, ghost, ghost)(Ghost, ghost, ghost, ghost)روح ، شبح
[Verse 1]
Today I’m kinda feelin’ like a ghostامروز یه جورایی حس میکنم یه روح هستمCall my friends but ain’t nobody homeبه همه دوستام زنگ زدم ولی هیچکدوم خونه نبودنTell myself I’m fine but I don’t really knowبه خودم میگم که حالم خوبه اما واقعا نمیدونم که هستمI’m just scared that I’ll end up, I’ll end up, I’ll end up aloneمن فقط از این میترسم که آخر سر ، آخر سر ، آخر سر تنها بمیرمI never let it showهرگز نمیزارم خودشو ب
متن آهنگ Ghost از Au/Ra ft Alan Walker 
Au/Ra ft Alan Walker – Ghost
Ghostشبح ، روح
[Intro]
(Ghost, ghost, ghost, ghost)(Ghost, ghost, ghost, ghost)روح ، شبح
[Verse 1]
Today I’m kinda feelin’ like a ghostامروز یه جورایی حس میکنم یه روح هستمCall my friends but ain’t nobody homeبه همه دوستام زنگ زدم ولی هیچکدوم خونه نبودنTell myself I’m fine but I don’t really knowبه خودم میگم که حالم خوبه اما واقعا نمیدونم که هستمI’m just scared that I’ll end up, I’ll end up, I’ll end up aloneمن فقط از این میترسم که آخر سر ، آخر سر ، آخر سر تنها بمیرمI never let it showهرگز نمیزارم خودشو ب
Failure was the scariest monster in my life I have tried to keepmyself far far away from him, but I have encountered that many times. In my studies, relationships, etc. Now I understand that there is no way toescape from him. It’s hard to keep walking on the road of life when I feel a Goblin is on your shoulder, I can feel his weight, hear his voice which has paralyzed our hopes many times. 
You know, in these situations people can’t make a plan for their future, just want others to leave them, stay in bed for the whole day and wait to a better day that doesn't exist. they want to believe that everything will fine but they can't.
Honestly, the Goblin was on our shoulders from the first day of life and will stay to last. Goblin is fat now and has collected many golds.
Remember that Rom
این ترکیب با کارایی بالا برای اولین مرحله پاکسازی توصیه می شود. دانه آن، تهاجمی ترین در میان ترکیبات BigFoot، باعث حذف سریع علائم و خش ها می شود. استفاده از ترکیب Zephir موجب می شود که حداکثر ترمیم رنگ را ایجاد کند و به پایان برسد. 

Code
Description
Unit

9.BFZEPHIR5L/2
COARSE
2 tanks

9.BFQUARZ5L/2
MEDIUM
2 tanks

9.BFKERAMIK5L/2
FINE
2 tanks

9.BFDIAMOND5L/2
ULTRAFINE
2 tanks
The Chainsmokers ft Halsey – Closer

Closerنزدیک تربرای دانلود این اهنگ لطفا به کانال تلگرام ما مراجعه نمایید.بر روی نوشته کلیک کنید!

[Verse 1: Andrew Taggart]

Hey, I was doing just fine before I met youهی،قبل از اینکه تو رو ببینم (باهات آشنا بشم)داشتم خوب زندگیمو میکردمI drink too muchمن زیاد مشروب میخورم And that’s an issue, but I’m okayو این یه مشکلیه، ولی من خوبم
Pair are the first to fall victim to the borough’s controversial busking licence which came into force in 2014
Beatboxers Fredy Garcia, left, and Alex Hackett ( Peter Macdiarmid )
Fredy Beats and ABH Beatbox, aka Fredy Garcia and Alex Hackett, are champion beatboxers who found inspiration in Camden Town’s legendary north London music scene. Ironic, then, that Camden Council has just prosecuted the pair for busking without a licence.
The beatboxers – who use their amplified voices to mimic percussion – are the first to fall victim to the borough’s controversial busking licence which came into force in 2014.
On 3 March, Mr Garcia and Mr Hackett were ordered to pay £220, including a £100 fine, at Highbury Magistrates’ Court after they pleaded guilty to busking without a licence
Amazing 18-day trip!

I just had a wonderful 18-day tour of Iran through Uppersia! My guide, Seyed Ali Mohammed Hosseini was kind, highly informative and willing to go beyond duty in accomodating me. He even helped me to improve my Farsi! Our drivers, Alireza and Milad, were also excellent! I also think that Alireza will make a fine tour guide, asis his aspiration. I wish Alireza, Ali Mohammed and Milad well and am glad that I chose to take my trip through Uppersia.
Date of experience: August 2019
Amazing 18-day trip!

I just had a wonderful 18-day tour of Iran through Uppersia! My guide, Seyed Ali Mohammed Hosseini was kind, highly informative and willing to go beyond duty in accomodating me. He even helped me to improve my Farsi! Our drivers, Alireza and Milad, were also excellent! I also think that Alireza will make a fine tour guide, asis his aspiration. I wish Alireza, Ali Mohammed and Milad well and am glad that I chose to take my trip through Uppersia.
Date of experience: August 2019
سال 2014 وقتی متیو مک کانهی اسکار بهترین بازیگر مرد رو برای فیلم باشگاه مشتریان دالاس گرفت سخنرانی ای کرد. صحبت هایی که حتی بعد از گذشت 4 سال و نیم به وضوح تو ذهنمن. بارها از خودم پرسیدم ده سال آینده کجام؟ زیاده گویی نمی کنم و متن سخنرانی به اندازه همه چیز گویاست. 
And to my hero. That's who I chase. When I was 15 years old I had a very important person in my life come and ask me 'Who's your hero?' I said, 'I thought about it and it's me in ten years. So I turned 25 ten years later and that same person comes to me and goes, 'Are you a hero?' I said, 'Not even close!' She said why and I said
Hi I hope you are fine; Given that many of our compatriots die in traffic accidents every year, I do my best to prevent or minimize these accidents. One of the ideas that I think can work by reducing the number of crashes is the use of magnetic field force or magnet in the car shield, if we only use repulsive force for that purpose, as  Two cars approach each other, fend off each other. Which, of course, may have problems that can be solved by working on and testing it. This is just a basic idea.

سلامامیدوارم حالتون خوب باشه؛با توجه به اینکه هر ساله تعداد زیادی از هموطنانمان جان خودشون رو تو تصادفات از دست میدن دوس داشتم  کاری کنم ک ازین تصادفات جلوگیر
 دانلود پاورپوینت زخم معده

http://thesis2014.alborz-api.ir/thesis2014.alborz-api.ir › thesis2014_2019-12-31 › htmlپاورپوینت زخم معده و اثنی عشر | 3698۵ روز پیش - دانلود پاورپوینت زخم معده و اثنی عشر -. دانلود پاورپوینت در مورد زخم معده و اثنی عشر، در قالب ppt و در 10 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: زخم معده و اثنی ...http://key.emdadin.ir/key.emdadin.ir › htmlلینک فایل پاورپوینت بررسی زخم معده و اثنی عشرزخم معده و اثنی عشر, اثنی عشر,زخم معده ,پاورپوینت زخم معده و اثنی عشر,تحقیق زخم معده
The Chainsmokers ft Halsey – Closer

Closerنزدیک تربرای دانلود این اهنگ لطفا به کانال تلگرام ما مراجعه نمایید.بر روی نوشته کلیک کنید!

[Verse 1: Andrew Taggart]

Hey, I was doing just fine before I met youهی،قبل از اینکه تو رو ببینم (باهات آشنا بشم)داشتم خوب زندگیمو میکردمI drink too muchمن زیاد مشروب میخورم And that’s an issue, but I’m okayو این یه مشکلیه، ولی من خوبم برای مشاهده ادامه به لینک زیر مراجعه نماییدکلیک کنید
By: Solmaz Shahbazi
ZANJAN, Aug. 17 2015 (MNA) – The capital city of world’s largest empire, once the largest and oldest mud brick dome, now has revealed quite a city in its heart.

Soltaniyeh was founded by Mohammad Khodabandeh, the adopted Islamic name of lkhan Öljeitü, of Mongolian descent, circa 1302-1312 AD in a track of land with an area of more than 100,000 hectares as the capital city of Ilkhnid Empire. With the city gaining the prestige, it saw the rise of many very unique monuments well recorded in the travelogue and books of sketch of the European travelers, who cited quite a few number of buildings challenging the height and prestige of Soltaniyeh mud brick dome.
Now, with the archeological discovery of distinctive and exquisite tile work, inscriptions, and stone carvi
آهنگ I Wanna You با جلوه عمیق + متن
از هندزفری استفاده کنید
نوش گوشتون ؛)
برای دانلود اینجا کلیک کنید

If you wanna I will fly fly fly
Like a swallow to the burning hell and it's so fine
Like the wind in mid July
Open your embrace and I will fly.
If you wanna go, then tell me why.
I'll be breathing you and only you until I die.
You're the only one for whom I try.
Listen to you dub forgetting how to fly.
ادامه مطلب
در زیر به معرفی انواع سبکها و ژانر های عکاسی پرداخته ایم :
۱.عکاسی مفهومی – Conceptual
۲.عکاسی از کودکان/ خانواده Baby/family photography
۳.عکاسی کوبیسم – Cubism
۴.عکاسی ماکرو
۵.عکاسی انتزاعی – Abstract
۶.عکاسی معماری – Architecture
۷.عکاسی صنعتی – Industrial
۸.عکاسی تبلیغاتی – Commercial
۹.عکاسی فاین آرت – Fine art
۱۰.عکاسی طبیعت بی جان – Still life
۱۱.عکاسی پرتره – Portrait
۱۲.عکاسی مـُد – Fashion
۱۳.عکاسی طبیعت
عکاسی لند اسکیپ – Landscape
عکاسی حیات وحش Wild life – Nature
۱۴.عکاسی خبری – Photojournalism
۱۵. ع
Onyx is a natural stone well known for its translucence and elegance, it can be identified by its patter: a base color ( Honey Onyx , Green Onyx )with parallel, straight and white bands.
This stone is consisting of fine inter-growths of the silica minerals quartz.
In the commercial natural stone industry, onyx refers a category of stones which are made of layered bands of light coloured or translucent mineral, when cleaning you should keep in mind that onyx is relatively soft, porous and easy to damage.

for more information visit the atlasstone.co and contact us.
ABRASIVE COMPOUNDS
BigFoot abrasive compounds are the result of in-depth studies and research and consist of high quality abrasive mixes, all silicone free. Polishing compounds require a unique formula to assure that the product has the perfect combination of viscosity and aggressiveness. These unique compositions result in a product whose consistency delivers the best possible solution for uniform distribution on the polishing pad. Nine different types of compounds are available, each satisfying a particular polishing need.

RANDOM ORBITAL AND TRIPLE ACTION POLISHING COMPOUNDSThe compounds are specifically designed for random orbital and triple action polishing. Four different types of compounds are available, Zephir (Coarse), Quarz (Medium), Keramik (Fine) and Diamond 
All that city... You just couldn't see an end to it. The end! Please, could you show me where it ends? It was all very fine on that gangway and I was grand, too, in my overcoat. I cut quite a figure and I had no doubts about getting off. Guaranteed. That wasn't a problem. It wasn't what I saw that stopped me, Max. It was what I didn't see. Can you understand that? What I didn't see. In all that sprawling city, there was everything except an end. There was everything. But there wasn't an end. What I couldn't see was where all that came to an end. The end of the world. Take a piano. The keys begin, the keys end. You know there are 88 of them and no-one can tell you differently. They are not infinite, you are infinite. And on those 88 keys the music that you can make is infinite. I like that.
If you wanna I will fly fly fly
Like a swallow to the burning hell and it's so fine
Like the wind in mid July
Open your embrace and I will fly.
If you wanna go, then tell me why.
I'll be breathing you and only you until I die
You're the only one for whom I try.
Listen to you dub forgetting how to fly.
If you suffer I will die for you
I always have a bad desire for you
Love me like nobody else will do
And I wanna be forever dope from you.
I listen to your dub and I want more.
The violin now stands for the guitar chord
The sound is rising, it starts to cry
Driving the place where no path lies.
The wind is taking me to the sun.
I'll never stop and never run.
Watching how the time goes by
 you wanna I will fly fly fly

متاسفانه مر
Time tracking for criminal offenses: In this post and article, we are going to provide users with explanations about the time spent on crime, as you know, in some masses, after a period of time, the masses have been cleared or mild It is considered, in this article, such questions as how time-lapse in crime is affected? How is the time tracking on ta'zir? We will be taking time to complain. Continue with AMIN.
There are three categories of time tracking, time tracking, and time tracking.
Time tracking for crime in general consists of 3 categories, including review of the time of execution, review time of the sentence, time tracking of the prosecution, which we will explain each of them below.
Time lapse in criminal offenses and enforcement
Time lapse in criminal offenses: the execution of
بازی RAD محصولی از استودیو Double Fine Productions است که در سبک اکشن ساخته شده و توسط کمپانی نام‌آشنای بندای نامکو در ۱۹ آگوست ۲۰۱۹ برای سیستم‌عامل ویندوز و کنسول های PS4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شده است.این بازی از زاویه ایزومتریک و به صورت سه‌بعدی طراحی شده و شما کنترل یک نوجوان را بر عهده می‌گیرید که هدفش کاوش کردن در یک منطقه خرابه است.این منطقه در اثر پدید آمدن واقعه‌ی آخرالزمانی آن‌هم دوبار، پید آمده است. او باید آیتم‌هایی را بیاب
The weather is rainy in Shiraz and after three months compulsory staying at home because of my backache, I would like to go to Hafezieh tomb in this nice weather and I can imagine how spectacular is Hafezieh in these moments. I went there and after trying to take some rainy pictures, I talked with my French friend and sent him my videos and pictures. After his expressing his happiness from the rainy weather, he tells me that it is good news and I can realize your pleasure about this rain. He says that the rain comes down once every two days in here (Paris). He sends me a laugh sticker and continues I can guess if you were in here, you would enjoy this weather.

This smile mekes me think and reminds me a few days ago, when I had talked to Samaneh about the kind of air which has left ove
The main causes of paint breaking down in the most residential and commercial painting jobs are incompatible paints being applied on top of one another, poor preparation of the surface, damp or trapped moisture, grease, rot or rust.
FLAKING
The paint has not been keyed to the surface, which may be too smooth (as with old gloss paint) or may be chalky (as with untreated kalsomine). Alternatively, rotting timber may be pushing the paint off or rust may have formed underneath

Strip small areas by rubbing gently with fine abrasive paper, fill with a fine surface filler, apply a primer and repaint.
larger areas must be completely stripped and prepared again from scratch.

BLISTERING
Prick a blister – if water emerges, damp is trapped under the paint or is finding its way in from behind.
Stri
قابل اطمینان برش برای P1500 یا ظریف تر
پایان دائمی
سیستم براقیت بالا
سیلیکون رایگان

G3 Regular Grade Paste ترکیبی از مالش است که برای استفاده در سیستم های نصب شده و رنگ مجدد برای برش قابل اطمینان P1500 یا علامت های ریزبندی دقیق توصیه می شود.
این محصول چند منظوره را می توان با استفاده از دستی یا دستگاه استفاده کرد ، تا بتواند نتایج دائمی داشته باشد - بدون پرکننده.
برای براقیت بالا ، با ترکیب کاملاً نهایی G3 همراه باشید
برای سهولت در استفاده و اسپلیتر کم
permanent makeup Dubai:
One of the most favorite things among women is permanent makeup Dubai. Because it does not worry about the loss of facial, eyebrows, lips and ... makeup by taking a permanent makeup Dubai. Hence, we have decided to provide useful information in Dubai permanent makeup and our services in this area.
Types of services to be used in permanent makeup  Dubai:
As we mentioned, Dubai permanent make-up is a new and highly specialized method that will increase the quality of work.
Hence, in this section, we are going to describe the types of services that are offered to you by our customers in a permanent arrangement.
Dubai Permanent eye makeup:
With Dubai micropigmentation, you can have a permanent eye makeup.
Micropigmentation is done on the eyelid and can be used to make
بزم سکوت برپا شده، نقشۀ شومی با عنوان صلح در جریان استو تنها صدای وزش بادهای سرد شمالی شنیده میشود 
خورشیدهای دوگانه در ورای دریاچۀ سیاه چشمکزنان ناپدید میگردند کوهسارها از نظر پنهان می شوند و اینگونه است که بیداری شب را میبینیم 
و چه ناشناخته اس شباکنون، ستارگان سیهفام برمیخیزندو ماه های بی شماری در گردشندو همۀ اینها در سکوت شب، اتفاق می افتد... 
اینها بخش های ابتدایی سومین ترک از چهارمین آلبومِ "باتوری/BATHORY"، گروه اکستریم متالِ سوئدی
تاریخچه استفاده از مرکب چاپ به زمان گوتنبرگ برمی گردد که تلاش می کرد برای ماشین چاپ، مرکب درست کند. این مرکب ترکیبی از مواد طبیعی تخم کتان، رزین، دوده و صابون بود که به صورت جوشیده از آن استفاده می شد. اما مرکب هایی که جدیدا استفاده می شوند، از رنگدانه یا پیگمنت، رزین، حامل و برخی افزودنی استفاده می شود.
رنگدانه یا پیگمنت که در اصل رنگ مرکب را تشکیل می دهند و پودری شکل هستند.
رزین باعث می شود پیگمنت حالت چسبندگی پیدا کند.
حامل باعث می شود مرکب
 ‏gift انگلیسی به معنی هدیه، و gift آلمانی به معنی سم از یک ریشه‌ اند: اولی از give و دومی از geben، به معنی دادن.
واژه‌ی venum در لاتین به معنی زهر است، که در ایتالیایی velon شده، در همان معنی؛ و هر دو از مصدر volere آمده‌اند که معنی خواستن و آرزو و شهوت می‌دهد. نام ونوس venus هم، که الهه‌ی عشق و زیبایی‌ست، از همین ریشه است. شکل دیگری از این ریشه در wish انگلیسی مانده است. در پهلوی نیز واژه‌ی ویش viš به معنای زهر است.
_______
در تعبیر خواب گفته می‌شود که دیدن گنج نشان
دولت نمی تواند گرانی ها را نابود کند و یا: جلوی آن را بگیرد و تابحال هرکاری کرده، معکوس نتیجه داده  زیرا سرنا را از سرگشادش می زند! برای گشت تعزیرات اضافه کاری منظور نمی کند، بسیاری از ناظرین را افتخاری انتخاب می کند! لذا آنها با اولین پیشنهاد گران فروشان، قلم را غلاف می کنند! و بر فرض اینکه  جریمه کند، نه به جیب مردم می رود و نه: در بودجه دولت، بلکه واریز سپرده های قوه قضائیه می شود. در نتیجه به نفع قوه است که گرانی باشد! چون میتواند جریمه کند. ب
منتشر شده در: بخش فارسی خبرگزاری دولتی روسیه (اسپوتنیک)
بازنشر در: پایگاه خبری نامه نیوز / پایگاه خبری کاوش / روزنامه تعادل / مستقل آنلاین
ترجمه به انگلیسی و بازنشر: en24-news
روز گذشته وزارت خزانه داری آمریکا، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران را در لیست تحریم های این کشور قرار داد.
ظریف در واکنش به این تحریم ها اعلام کرد که دلیل اصلی ایالات متحده برای قرار دادن من در لیست تحریم‌ها این است که من  «سخنگوی اصلی ایران در جهان» هستم. آیا حقیقت اینقدر

بازنشر در: پایگاه خبری نامه نیوز / پایگاه خبری کاوش / روزنامه تعادل / مستقل آنلاین / مجله خواندنی‌ها

روز گذشته وزارت خزانه داری آمریکا، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران را در لیست تحریم های این کشور قرار داد.

ظریف در واکنش به این تحریم ها اعلام کرد که دلیل اصلی ایالات متحده برای قرار دادن من در لیست تحریم‌ها این است که من  «سخنگوی اصلی ایران در جهان
Look for products with the Good Environmental Choice tick. It shows that they’ve been independently certified as meeting standards on issues such as air polluting volatile organic compound (VOC) levels, heavy metal content, potentially carcinogenic or ozone depleting substances and recyclable packaging. Be aware that certified paints may no longer meet standards after a tint is added. Consider limewash, milk or plant-based paints that tend to emit fewer fumes but take longer to dry.

BE COLOUR CONSCIOUS 
The choice of colour has an effect on energy usage. A dark room may need more artificial light and increased energy to cool it in summer.
Explore options such as leaving some surfaces natural. Interior and exterior walls in frost-free climates can have clay-based finishes, and porous ma

بازنشر در: پایگاه خبری نامه نیوز / پایگاه خبری کاوش / روزنامه تعادل / مستقل آنلاین / مجله خواندنی‌ها

ظریف در واکنش به این تحریم ها اعلام کرد که دلیل اصلی ایالات متحده برای قرار دادن من در لیست تحریم‌ها این است که من  «سخنگوی اصلی ایران در جهان

توضیحات فایل
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت استخراج روغن در ۱۲۱ اسلاید قابل ویرایش به زبان فارسی و لاتین همراه با اشکال و تصاویر در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت استخراج روغن،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۲
۱۹۹۸: تولید سالیانه ۱۷ نوع چربی و روغن (شامل ۴ نوع چربی حیوانی و ۱۳ نوع روغن گیاهی) بیش از ۱۰۰
In my opinion, there are two types of falling in love for human
beings, Natural-love and Artificial-Love. In the first one, you are in a normal
and healthy condition in your life, and by "normal" and "healthy"
I don't mean an "every-thing-is-OK" life! I simply mean, you HAVE problems,
just like everybody else has them, but those are not some BIG deals, you know. I
mean they EXIST, but don't make you frustrated or feel alone or weak or miserable.
Generally, I mean in those conditions you are OK with your little sweet life.
And at these times something may happen that I call it Natural-Love! Weird title,
hah?! I know, but if you listen to my explanations, you'll soon agree with me
on choosing such name. So, what exactly is this Natural-Love thing? A Natural-Love
is a kind of love that you do
اتفاق تلخ رخ داده برای پسر بچه هوادار پرسپولیس سبب شده تا قاضی کشیک برای بررسی اوضاع به استادیوم آزادی برود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان دیدار پرسپولیس و نفت آبادان در شرایطی که هواداران در حال بازگشت به خانه بودند، فرزند یکی از کارکنان ورزشگاه در اثر برخورد با داربست و برق گرفتگی جان خود را از دست داده است.
این حادثه در همین ساعات ابتدایی واکنش های زیادی به همراه داشته و یک سوال در ذهن باقی می گذارد؛ اینکه مسئول نصب داربست هایی که می ت
Matcher Selection
[-f FILE, --file=FILE]
الگو‌ها را از فابل بخواند. هر الگو در یک خط نوشته شود
The empty file contains zero patterns, and therefore matches nothing.
[-i, --ignore-case, -y]
عدم حساسیت به حروف بزرگ و کوچک
Ignore case distinctions in both the PATTERN and the input files.
y  سوییچ قدیمی هست و i جدیدتری است
[-v, --invert-match]
الگوی مورد نظر را نشان ندهد
[-w, --word-regexp]
Select  only those lines containing matches that form whole words.
$ grep -w ping #does not match “xxxpingxxx”
[-x, --line-regexp]

درصورتی چیزی پیدا کن که (دقیقا) تمام یک خط  دقیق الگوی وارد شده باشد
$ grep "hello I am behrooz"
sample3:
خیلی از منابع زیر اصلا منبع حساب نمی شوند ولی برای سیری که در نظر دارم مفیدند.
خلقت شش روزه در قرآن
نظریه تکامل زیستی موجودات زنده و برهان نظم
قرآن، خلقت انسان و فرگشت
تعارض نظریه تکامل با قرآن

جهان تنظیم شده است
مباحثه گیتیِ تنظیم‌شده: آیا جهان دقیقاً برای وجود ما ساخته شده؟
نظریه جهان تنظیم‌شده Fine Tuning
نظریه طراحی هوشمند Intelligent Desing 
مستند مورگان فریمن: آیا تکامل را خدا آفرید؟
مستند تماشای فرگشت برای نوجوانان
مجموعه تاریخ برای نو

روز دهم قرنطینه ویروسی یا به عبارت دیگری روز نهم قرنطینه تنبیهی و روز دوم قرنطینه مرگبار! 
ما، یا حداقل من، پیوسطه مشغول قرنطینه ام/ایم . گاهی خودم گاهی اطرافیان و گاهی دل و احساسِ طفلکی بی پناهم.
غرور مادرِ سخت گیرِ با تجربه ایست اما اگر بفهمد کجا باید کودک نفهمش را توبیخ کند و کجا نه! مادری مهربان شود و بگذارد طبیعت راه خودش را پیش بگیرد ..
حقیقتش "غبطه" احساس بزرگیست! و البته سنگین و سخت و ما عموما راحت طلب! که راحتیِ غبطه همان "حسادت" خودما
Martyr Morteza Aviny was born in Iran in the year 1947. It was in the Pahlavi era when he began his studies at the School of Fine Arts, University of Tehran. As he described himself, “I studied at a school of arts for years. I used to go to evening gatherings to recite poetry and visit painting galleries. I listened to classical music.”He wore a tie and lived a western lifestyle. He frequently smoked cigarettes and had a passion for Western philosophy. Yet, he had a quest for finding the Truth.Regarding his search for the Truth, he said: “luckily, life took me to a path where I had to be honest with myself first, and with others second; and deeply acknowledge that pretending to be knowledgeable can never replace being knowledgeable and even that knowledge cannot be obtained by merely
متن و تکست آهنگ جدید ایگی آزیلیا Iggy Azalea به نام Started
Iggy Azalea Started Lyrics

متن آهنگ:
[Chorus]
I started from the bottom and now I'm rich
I got in my bag and I ain’t looked back since
I started to say sorry, but Fu*** that shit
You started out hatin', now you love my drip
I started from the bottom and now I'm rich
I got in my bag and I ain’t looked back since
I started to say sorry, but Fu*** that shit
You started out hatin', now you love my drip
[Verse 1]
Ayy, bit**c, they lookin' at me, they not lookin' at you
I don't mean to be rude, I'm a 10, you a 2
He be blowin' me up like a Fu***in' balloon
I just tell him give me space like the man on the moon
You know that I’m the best, is that why you depressed?
Say you gettin’ a check,
Dubai Eyebrow Microblading:
One of the most rare eyebrow events, however, is that it's never going to happen, and it's not a worrying thing.
One of our services is Hashour eyebrow in Dubai or Dubai Eyebrow microbildling.
If you are looking for a beauty clinic that specializes in eyebrow services in Dubai or to improve brow eyebrows in Dubai or Eyebrow microbildling in dubai it's enough to trust us.
Eyebrow restoration in Dubai:
Several factors affect the eyebrows and hair loss, hence the following are possible: excessive eyebrows, use of certain medications that have a direct effect on hair loss, prevent hair growth, eczema, and this can be the cause of your hair loss.
But if we want to mention the most important factor in hair loss, we can point out the excessive removal of the eyebrows.
پرینتر کانن PIXMA MG2920
قابلیت: پرینتر، اسکنر و کپیچاپ: رنگی و سیاه و سفیدتکنولوژی چاپ: جوهر افشانسرعت چاپ سیاه و سفید: 8.0 عکس در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 4.0 عکس در دقیقه
رزولوشن چاپ: رنگی 600*4800 dpi و سیاه و سفید 600*600 dpiحداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن MG2920
 امروزه
تقاضا برای پرینتر های چند کاره رو به افزایش است. شرکت کانن نیز در این
رقابت اقدام به تولید پرینترهای چندکاره سری PIXIMA MG کرده است در ادامه
به معرفی پرینتر جوهر افشان سه کار
پرینتر کانن PIXMA MG2920
قابلیت: پرینتر، اسکنر و کپیچاپ: رنگی و سیاه و سفیدتکنولوژی چاپ: جوهر افشانسرعت چاپ سیاه و سفید: 8.0 عکس در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 4.0 عکس در دقیقه
رزولوشن چاپ: رنگی 600*4800 dpi و سیاه و سفید 600*600 dpiحداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن MG2920
 امروزه
تقاضا برای پرینتر های چند کاره رو به افزایش است. شرکت کانن نیز در این
رقابت اقدام به تولید پرینترهای چندکاره سری PIXIMA MG کرده است در ادامه
به معرفی پرینتر جوهر افشان سه کار
سلام هیک جان
خوبی؟
من خوبم الحمدلله.
یکی دو روز است که بدجوری هوس کرده ام برایت نامه ای بنویسم. خیلی زیاد. هی صفحه ارسال مطلب جدید را باز می کردم و هی نظرم عوض می شد. آخرش شد الان. می بینی که دارم می نویسم.
چه کارها می کنی هیک؟ خوش می گذرد؟
من ولگردی می کنم. توی خانه، توی اینترنت، توی تلگرام. همه ش ولگردی. دست کم امسال برای تابستانم هیچ برنامه خاصی نریخته بودم که حالا برای انجام ندادنش عذاب وجدان بگیرم. عذاب وجدان می گیرم، اما نه به خاطر انجام نداد
یک تفاوت مهم بین لغزش های گوش و اثرات ترسیم واجی این است که لغزش های گوش اغلب حاصل بی توجهی به سیگنال است درحالیکه ترسیم واجی واقعا می تواند غیر واقعی و توهمی (گمراه کننده) باشند. حتی زمانی که شنونده توجه کافی دارد و می داند که سیگنال تغییر کرده است انواع مشخصی از ترسیم واجی برانگیخته می شود. قیمت سمعک اتیکن بر خلاف آن، لغزش های گوش اغلب در نتیجه حواس پرتی شنونده است. وقتی سیگنال نویزی است ( این توجیه می کند که چرا اشعار آوازها بیشتر مستعد بد شن
فعالیت هالووین I-Spy Activity

آن برچسب ها را آماده کنید! زمان هالووین I-Spy است
هیچ چیز فانتزی در اینجا رخ نمی دهد - فقط یک فعالیت سریع و آسان هالووین برای کودکان نوپا و پیش دبستانی ها (و بچه های بزرگتر نیز). برای انجام کارهای جالب یک هالووین I-Spy درست کنید.

این فقط کمی از آمادگی برای کلی سرگرم کننده طول می کشد

چه کسی عاشق بازی I-Spy نیست؟ به خصوص در اتومبیل ، بچه های من از این بازی وسواس دارند - به همان روشی که من در زمان کودکی بودم.​
در این نسخه ، من "
Microsoft’s Surface Pro X is the company’s latest attempt to sell a computer that runs on an Arm-designed chip like the iPad and most cellphones, instead of the Intel-designed processor akin to the ones that have run most Windows personal computers since the very earliest days of personal computing.
The idea is that this computer, which runs on a custom Microsoft SQ1 chip, built in partnership with Qualcomm, can deliver a really thin design with no fans, long battery life and cellular connectivity, while also running most of the traditional Windows apps people need. I’ve been testing it for the past several days.
If this all sounds a bit familiar, that’s because Microsoft has tried this same strategy before, first with the Surface RT computer in 2012 and again through a partnersh
Matcher Selection
[-f FILE, --file=FILE]
الگو‌ها را از فابل بخواند. هر الگو در یک خط نوشته شود
The empty file contains zero patterns, and therefore matches nothing.
[-i, --ignore-case, -y]
عدم حساسیت به حروف بزرگ و کوچک
Ignore case distinctions in both the PATTERN and the input files.
y  سوییچ قدیمی هست و i جدیدتری است
[-v, --invert-match]
الگوی مورد نظر را نشان ندهد
[-w, --word-regexp]
Select  only those lines containing matches that form whole words.
$ grep -w ping #does not match “xxxpingxxx”
[-x, --line-regexp]

درصورتی چیزی پیدا کن که (دقیقا) تمام یک خط  دقیق الگوی وارد شده باشد
$ grep "hello I am behrooz"
sample3:
hozier_take me to church
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">

My lover's got humorShe's the giggle at a funeralKnows everybody's disapprovalI should've worshiped her soonerIf the Heavens ever did speakShe is the last true mouthpieceEvery Sunday's getting more bleakA fresh poison each week"We were born sick", you heard them say itMy church offer
  Hong Kong is not the concrete jungle quite a few think it is - and in reality, genuine jungle lies just minutes from its centre. But below, within the Central district, the place towering skyscrapers jostle for house, it is effortless to determine why the stereotype exists. New lodge The Murray, nevertheless, manages to sit down amidst all of this manic insanity (and two main roadways) and however truly feel blissfully slow-paced and serene.
With such high trade rates, it is common to see business dealers flocking in the country very frequently. Check out the best hong kong hotel city center for your stay.
  There are a few good reasons at the rear of The Murray’s peaceful appeal. Its area, right over the avenue from Central’s Hong Kong Park, is a excellent gain to begin with
احتمالا تویی که این نامه را میخوانی زبان شناسی هستی که ممکن است حتی نامی نداشته باشیچند وقتی است که طبق معمول دوباره به انتهای مسیر آونگ رسیده ام ، آن انتهای انزوایی که قبلاً گفته بودم. (تو که میدانی ؟!)
این بار تصمیم گرفتم با تو حرف بزنم ، اما نه از خودم از دورانم، احتمالا با وضعیت کنونی دوران ما شمایی که باقی مانده اید مارا ودورانمان را قرون جهل بزرگ خواهید دانست.البته نمیدانم شاید در زمانه تو حتی معنای زندگی هم ازدست رفته باشد که در آن صورت
کارشناسی ارشد هنرهای زیبا و طراحی (دانشگاه علوم کاربردی هانزه) 
Hanze University Groningen - MA in Fine Art and Design

قرار براین است که مجریان رسانه‌ها، هنرمندان و طراحان با کمک تکنولوژی، کارهای غیر منتظره‌ای انجام دهند. این همان چیزی است که در رشته هنر، طراحی و تکنولوژی (MADtech) دانشگاه هانزه در شهر خرونینگن تدریس می‌شود. پس از اتمام تحصیل در این رشته از شما انتظار می‌رود که فناوری‌های ترکیبی را برای به تصویر کشیدن، تفسیر و تغییر تعامل انسان با دنیایی که هم
Dubai microblading:
One of our specialized services in the field of dubai permanent makeup is Dubai microblading Service. Dubai microblading Service is one of the greatest service in the field of beauty. As a result, our beauty salon has been highly professional and expert in implementing the Dubai microblading.
What is the Dubai microblading method?
Microbeads are eyebrows that are done using a pen that attaches to the van. Blade is a row of needles arranged side by side that has a razor-shaped appearance and whereby the color is inserted into the skin as Hashur lines. The advantage of this method to other tattoo methods is to create lines and hawks that are very natural and delicate.
Microblading is less durable than micropigmentation, because it works a bit more smoothly than micropigme
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

param name="AutoStart" value="False">

Moon so bright night so fine +
Keep your heart here with mineLife's a dream we are dreaming
Race the moon catch the wind -
Ride the night to the end
Seize the day
کارشناسی ارشد هنرهای زیبا و طراحی (دانشگاه علوم کاربردی هانزه) 
Hanze University Groningen - MA in Fine Art and Design

قرار براین است که مجریان رسانه‌ها، هنرمندان و طراحان با کمک تکنولوژی، کارهای غیر منتظره‌ای انجام دهند. این همان چیزی است که در رشته هنر، طراحی و تکنولوژی (MADtech) دانشگاه هانزه در شهر خرونینگن تدریس می‌شود. پس از اتمام تحصیل در این رشته از شما انتظار می‌رود که فناوری‌های ترکیبی را برای به تصویر کشیدن، تفسیر و تغییر تعامل انسان با دنیایی که هم
Adobe Photoshop Lightroom CC Full 4.3.1 Unlocked Apk for android

Adobe Photoshop Lightroom CC Full 4.3.1 Unlocked Apk for android
Adobe Photoshop Lightroom CC is a Photography Game for android
download last version of Adobe Photoshop Lightroom CC Full Unlocked Apk for android from revdl with direct link
Make amazing photos, from anywhere.
Adobe Photoshop Lightroom CC for mobile is a free app that gives you a
powerful, yet simple solution for capturing, editing and sharing your
photos. And you can upgrade for premium features that give you precise
control with seamless access across all your devices – mobile, desktop
and web.
Capture
• With the Lightroom CC professional capture mode, you will never miss a shot, and get the most out of your phon
FUE Hair Transplant Technique (Follicular Unit Extraction)

FUE and FUT (Strip) comprise the 2 techniques of Follicular Unit Hair Transplantation and their only technical difference lies in the way of the follicular units΄ harvesting.More specifically: FUE hair transplant technique involves the one by one extraction of follicular units from the donor area, while in FUT (Strip) follicular units are harvested through single strip harvesting and stereo-microscopic dissection. Then, the follicular units΄s placement is identical for the 2 methods.
FUE is therefore implemented through the extraction of follicular units from the back and sides of the scalp and their reimplantation to the area affected by hair loss.It can reproduce natural hair growth, as transplanted hair regrows in its nat
چطوری از STD_logic  استفاده کنیم.

The most common type used in VHDL is the std_logic. Think of this type as a single bit, the digital information carried by a single physical wire. The std_logic gives us a more fine-grained control over the resources in our design than the integer type, which we have been using in the previous tutorials.
Normally, we want a wire in a digital interface to have either the value '1' or '0'. These two values are the only values that a bit, a binary digit, can have. But in reality, a physical digital signal can be in a number of states, which the std_logic type does a good job emulating. Therefore it is the most frequently used type in VHDL.
The std_logic type can have the following values:
This may seem like a lot of different
Shiraz, the focal point of Fars territory, situated in Zagros mountains. َA excellent city which have been the capital of Iran multiple times during history. Shiraz is otherwise called the city of artists, as a result of the popular artists, for example, Hafez, Saadi and Forsat - od-Dowleh Shirazi.
About Shiraz 
It's said that Shiraz was worked by Abd al-Malik ibn Marwan in 568 A.D. Likewise in Shahnameh, the incomparable Iranian folklore, is composed that the city was worked by the third lord of the world, Tahmuras, and the city has the name of his child, Jamshid. 
You can see Shiraz's name on epigraphs from 2000 B.D which archeologists have found in Elam. As indicated by the epigraphs the first name of the city was "Tirazis" or "Shirazis". During Sassanid line, the city was a piece of
دانلود ریمیکس دیجی نود نودلند ۱۴
سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس دیجی نود بنام نودلند ۱۴ با متن و دو کیفیت عالی
Download New Remix Dj Nood NoodLand 14 With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix
شنوندگان عزیز هم اکنون می توانند جدیدترین قسمت ریمیکس نودلند را دانلود نمایند.
دیجی نود عزیز ریمیکس جدید خود را در تاریخ ۲۱ تیر منتشر کرد.
هم اکنون می توانید ورژن ۱۴ این ریمیکس را با کیفیت بالا دانلود نمایید.
قطعات این ریمیکس عبارتند از :
۱ – Stereoclip Ft Tessa Dixson – Don’t Try
۲ – Co
دوربین مخفی کوچک فلتی
دوربین سونی FDR-AX33 دوربین فیلم برداری با سایز کوچک است با ضبط ویدئویی 4K ترکیب شده و با تثبیت کننده تصویری  و متعادل کننده نوری SteadyShot باعث می شود تا تصاویر واضح و باکیفیت ضبط کنید .
دوربین فلتی کوچک رم خور وای فای
دوربین AX 33 مجهز به لنز زاویه باز Zeiss Vario Sonnar T با زوم اپتیکال 10 برابر می باشد و تا زوم 20 برابر تصاویر را واضح نشان می دهد از دیگر ویژگی های این دوربین سنسور Exmor R Sonnor T با پردازنده تصویر Bionz X امی توان اشاره کرد که و
دانلود آهنگ جدید شادمهر بیدارم کن
دانلود آهنگ شادمهر به نام بیدارم کن کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ
دانلود آهنگ فوق العاده بیدارم کن با صدای شادمهر از جوان ریمیکس
Remix : Momorizza
Download New Music Shadmehr – Bidaram Kon

جدیدترین ریمیکس شادمهر عقیلی را می توانید هم اکنون دانلود نمایید.
ریمیکس جدید شادمهر به آهنگ بیدارم کن تعلق دارد.
امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.
با آرزوی موفقیت بیشتر برای اسطوره پاپ.
در صورت درخواست ساماندهی مط
دوربین مخفی کوچک
دوربین  دوربین فلتی دوربین فیلم برداری با سایز کوچک است با ضبط ویدئویی 4K ترکیب شده و با تثبیت کننده تصویری  و متعادل کننده نوری SteadyShot باعث می شود تا تصاویر واضح و باکیفیت ضبط کنید . دوربین فلتی کوچک رم خور
دوربین مخفی جاسوسی ریز
دوربین فلتی کوچک مجهز به لنز زاویه باز Zeiss Vario Sonnar T با زوم اپتیکال 10 برابر می باشد و تا زوم 20 برابر تصاویر را واضح نشان می دهد از دیگر ویژگی های این دوربین سنسور Exmor R Sonnor T با پردازنده تصویر Bionz X امی ت
Identify your passions. Before you can achieve success, you will have to define what success means to you. While it may take years to realize what you want to do with your life, identifying your passions, interests, and values will help you set goals and give your life a sense of meaning. If you have trouble identifying these things, then ask a friend or family member to help you. Ask yourself the following questions:
What do you want your legacy to be?
How would you like to be remembered by others?
How do you want to make your community a better place?
What are some favorite subjects of interest in your life? For example, think of subjects you enjoyed studying in school. Ask why you liked them.[1]
For instance, you may have loved musical theater. Think: was it because you loved the musi
فتومونتاژ یک نوع هنر کلاژ است. این  هنر عمدتا از عکس ها یا قطعات عکس ها تشکیل شده است تا ذهنبیننده را نسبت به ارتباطات خاص هدایت کند. تکه های  عکس ها اغلب برای ارسال یک پیام ساخته می شوند، که می توانند یک تفسیر در مورد مسائل سیاسی، اجتماعی و یا دیگر باشند. هنگامی که به درستی انجام می شود،آنها می توانند تاثیر قابل توجهی داشته باشند.روش های متعددی وجود دارد که می تواند یک عکس دیجیتالیساخته شود.در این روش اغلب، عکس ها، روزنامه ها و نشریات مجله
A few days ago I was asked about why painting is good for you and the reasons why an elderly person should take painting lessons into consideration as a positive activity for them. I thought this was an interesting question and an excellent topic for my blog.One would think that the first reason is because it gives pleasure, at least that is why I paint! Being able to do what one wants provides great satisfaction.After a little more meditation and research from a psychological, social and medical point of view, I have found many more benefits for the physical, mental and spiritual body not only of children but adults as well. Since I mostly teach adolescents and adults, let me summarize the information in this way:                                                 
پرینتر چاپ عکس Pixma iP7220
قابلیت: چاپ عکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 15 عکس در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 10 عکس در دقیقه

رزولوشن چاپ: 2400*9600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: 8.5*14 اینچ

معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس Canon Pixma iP7220

PIXMA iP7220 از سری iP محصولات کانن است. پرینتر چاپ عکس کانن Canon Pixma iP7220 یک تجربه خوب برای چاپ عکس با کیفیت عالی در خانه را ارائه می دهد.
در ادامه معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن iP7220 باید بگوییم که این پرینتر چا
دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی pdf

دانلود کتاب هنر ظریف بیخیالی کامل - میهن ویدیوhttps://mihanvideo.com › دانلود_کتاب_هنر_ظریف_بیخیالی_کامل۲۵ آذر ۱۳۹۸ - دانلود کتاب هنر ظریف بیخیالی کامل https://plink.ir/FFnFV. ... qoqnus.pub. ۹۵ بازدید. دانلود گام به گام دهم رشته ریاضی pdf رایگان. ۰۰:۵۳ ...کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها اثر مارک منسن | ایران کتابhttps://www.iranketab.ir › book › 1329-the-subtle-art-of-not-giving-a-f-k رتبه: ۴ - ‏۱۷ مرورخرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها
دوست خوبم Elena-چان زحمت کشیدند و متن آهنگ The Loneliest Girl از انیمه ی کارول و تیوزدی رو ترجمه کردند و  برام فرستاندند :)
با تشکر از الینا چان ^^
امیدوارم که از شنیدن این آهنگ زیبا همراه با ترجمه اش لذت ببرید :)

.⋆。⋆˚。⋆。˚☽˚。⋆..⋆。⋆˚。⋆。˚☽˚。⋆.
.。.:*☆ The Loneliest Girl ☆.。.:*
⊱ ────── {.⋅ ♫ ⋅.} ───── ⊰
It's a little cold in paradise tonight 
امشب یکم توی بهشت سرده
Love faded
 عشق محو شده
I'm finding new forms, I write it out 
وجه‌های جدید پیدا کردم، از پسش برمیام
It's fine for now
 برای الان خ
با یاد و نام خداوند و به امید بر آورده شدن حاجات و سلامتی و به راه راست هدایت شدن تمام انسان ها ؛
هر روز یک صفحه 
صفحه پانصد و چهل و نه سوره المُمتَحِنه ( 5 – 1 )

سورةُ المُمتَحنَة

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ‏

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَ عَدُوَّکُمْ أَوْلِیاءَ تُلْقُونَ إِلَیْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَ قَدْ کَفَرُوا بِما جاءَکُمْ مِنَ الْحَقِّ یُخْرِجُونَ الرَّسُولَ وَ إِیَّاکُمْ أَنْ تُؤْمِنُوا بِا
روال مراقبت از پوست خود را انجام دهید! رژیم خود را با این برنامه لایه بندی 10 مرحله ای از زیبایی محصولات طبیعی برای ساکنان شهری به منظور مبارزه با استرس محیطی ، آلودگی و رادیکال های آزاد به روز کنید و یک چهره تابشی و صاف به دست آورید.
بنابراین قفسه زیبایی شما ممکن است از وزن محصولات مراقبت از پوست شما فرو رود؟ این عالیه اما اگر به طور صحیح از آنها استفاده نمی کنید ، پول خود را هدر می دهید و اثر مورد نظر خود را دریافت نمی کنید. شناختن نظم صحیح کار
با یاد و نام خداوند و به امید بر آورده شدن حاجات و سلامتی و به راه راست هدایت شدن تمام انسان ها ؛
هر روز یک صفحه 
صفحه پانصد و پنجاه سوره المُمتَحِنه ( 11 – 6 )

سورةُ المُمتَحِنه

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏

لَقَدْ کانَ لَکُمْ فیهِمْ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَنْ کانَ یَرْجُوا اللَّهَ وَ الْیَوْمَ الْآخِرَ وَ مَنْ یَتَوَلَّ فَإِنَّ اللَّهَ هُوَ الْغَنِیُّ الْحَمیدُ (6)
عَسَى اللَّهُ أَنْ یَجْعَلَ بَیْنَکُمْ وَ بَیْنَ الَّذینَ عادَ
۱۴- سبک عکاسی انتزاعی Abstract photography

نمی‌توان تعریف مشخصی برای عکاسی انتزاعی  یا آبستره ارائه داد و همانند هنر انتزاعی، در عکس انتزاعی نیز محتوا اهمیت ندارد و معمولا مبهم است.
عکس انتزاعی ، عکسی است که باید سرشار از تخیل باشد. عکاس باید با حذف المان های خاص و پررنگ عکس را هرچه بیشتر به سمت تخیل و ذهنی بودن پیش ببرد به طوری که در نگاه اول جزئیات مشخص نباشد.
عکاس آبستره در برخورد با موضوع، احساسی عمل می کند.
شاید بتوان اولین عکاس انتزاعی را “آ
پرینتر کانن MX532
قابلیت: پرینتر، اسکنر، کپی و فکسچاپ: رنگی و سیاه و سفیدتکنولوژی چاپ: جوهر افشانسرعت چاپ سیاه و سفید: 9.7 عکس در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 5.5 عکس در دقیقه
رزولوشن چاپ: رنگی 1200*4800 dpiحداکثر سایز کاغذ: A4
معرفی پرینتر چهار کاره جوهر افشان کانن MX532
امروزه با امدن پرینترهای چند کاره به بازار کاربران به راحتی می توانند هر گونه نیاز چاپی خود را رفع کنند. شرکت کانن
با دستاوردهای جدید خود کاری کرده است که دیگر نیازی به خرید چندین دستگاه
که هم فضا
پرینتر چاپ عکس کانن pixma ip2600

قابلیت: چاپ عکسچاپ: رنگی و سیاه و سفیدتکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ رنگی: 17 عکس در دقیقه
سرعت چاپ سیاه و سفید: 22 عکس در دقیقه
رزولوشن چاپ رنگی: 4800*1200 dpi
رزولوشن چاپ چاپ مشکی: 600*600 dpiحداکثر سایز کاغذ: اینچ  8.5*14

معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن ip2600
پرینتر چاپ عکس کانن Canon pixma ip2600 یک پرینتر چاپ عکس جمع و جور است نتایج شگفت انگیزی را ارائه می کند.
علاوه بر این پرینتر چاپ عکس عکسهای 6*4 را بدون محدودیت فقط در طی 55 ثانیه چا
پرینتر چاپ عکس کانن pixma ip2600
قابلیت: چاپ عکسچاپ: رنگی و سیاه و سفیدتکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ رنگی: 17 عکس در دقیقه
سرعت چاپ سیاه و سفید: 22 عکس در دقیقه
رزولوشن چاپ رنگی: 4800*1200 dpi
رزولوشن چاپ چاپ مشکی: 600*600 dpiحداکثر سایز کاغذ: اینچ  8.5*14

معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن ip2600
پرینتر چاپ عکس کانن Canon pixma ip2600 یک پرینتر چاپ عکس جمع و جور است نتایج شگفت انگیزی را ارائه می کند.
علاوه بر این پرینتر چاپ عکس عکسهای 6*4 را بدون محدودیت فقط در طی 55 ثانیه چا
استیو گراد یک معتبر ورزشی حرفه ای (PSA) بود که بین سال های 2013 تا 2014 در ستاره های ستاره پاون ظاهر شد. متأسفانه ، برخی از جنجال های شرم آور باعث می شود که بعید باشد او به زودی مجدداً در این نمایشگاه ظاهر شود. مشکل هنگامی شروع شد که گراد در مرکز دادخواست 2011 قرار گرفت. ظاهرا ، شرکت وی سعی کرد امضای متعلق به هواپیمایی مشهور چارلز لیندبرگ را امضا کند. دختر خود لیندبرگ با یک متخصص مطرح شد و این ادعا را با موفقیت به چالش کشید.
معلوم شد که "نظر کارشناسی" گراد
پرینتر کانن PIXMA G6820
قابلیت: پرینتر، اسکنر و کپیچاپ: رنگی و سیاه و سفیدتکنولوژی چاپ: جوهر افشانسرعت چاپ سیاه و سفید: 15 عکس در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 9.7 عکس در دقیقه
رزولوشن چاپ: رنگی 1200*4800 dpi و سیاه و سفید 600*600 dpiحداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن G6820
چاپگر
کانن PIXMA G6820 گزینه های اتصال بسیار زیادی همراه با ویژگی هایی نظیر
AirPrint ،Google Cloud Print ،NFC ،Mopria برای چاپ دارد.
پرینتر
جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA G6820، اسناد و صفحات وب را با سرعت
پرینتر کانن PIXMA G6800
قابلیت: پرینتر، اسکنر و کپیچاپ: رنگی و سیاه و سفیدتکنولوژی چاپ: جوهر افشانسرعت چاپ سیاه و سفید: 15 عکس در دقیقه

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن G6800
پرینتر جوهر افشان سه کاره مدل
PIXMA G6800، یک پرینتر بی سیم است که آنچه تمام چاپگرهای جوهرافشان در
اختیار شما قرار می دهند، این پرینتر با کیفیتی فوق العاده در یک چاپگر و
با صفحه نمایش ل
پرینتر کانن PIXMA G6821

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن G6821
شرکت کانن برای معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن G6821 به ظرفیت سینی این پرینتر که برابر با 100 برگ می باشد، اشاره کرده است.
چاپگر
کانن PIXMA G6821 گزینه های اتصال بسیار زیادی همراه با وی
پرینتر کانن PIXMA G6820

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن G6820
چاپگر
کانن PIXMA G6820 گزینه های اتصال بسیار زیادی همراه با ویژگی هایی نظیر
AirPrint ،Google Cloud Print ،NFC ،Mopria برای چاپ دارد.
پرینتر
جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA G6820، اسناد و صفحات وب را با سرعت
پرینتر کانن PIXMA G6821

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن G6821
شرکت کانن برای معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن G6821 به ظرفیت سینی این پرینتر که برابر با 100 برگ می باشد، اشاره کرده است.
چاپگر
کانن PIXMA G6821 گزینه های اتصال بسیار زیادی همراه با وی
پرینتر کانن PIXMA G6800

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن G6800
PIXMA G6800، یک پرینتر بی سیم است که آنچه تمام چاپگرهای جوهرافشان در
با صفحه نمایش ل
پرینتر کانن PIXMA G6822

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن G6822
PIXMA G6822، یک پرینتر بی سیم است که آنچه تمام چاپگرهای جوهرافشان در
با صفحه نمایش ل
پرینتر کانن PIXMA G6822

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن G6822
PIXMA G6822، یک پرینتر بی سیم است که آنچه تمام چاپگرهای جوهرافشان در
با صفحه نمایش ل

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها